- Aveţi întrebări?
- 0256 493 088
- secretariat@spitalcftm.ro
INTEGRITATE INSTITUŢIONALĂ
- Ghid privind politica anti-mita 2024
- Raport narativ inregistrat sub nr. 2080/04.03.2024
- Inventarul masurilor de transparenta institutionala (Anexa nr. 3)
- Lista privind bunuri/cadouri primite cu titlu gratuit pe anul 2023
- Cod etic/deontologic/de conduită
- Lista cuprinzând cadourile primite, potrivit Legii nr. 251/2004 şi destinaţia acestora;
- Mecanismul de raportare a încălcărilor legii;
- Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională;
- Planul de integritate al instituţiei;
- Un raport narativ referitor la stadiul implementării măsurilor atât în prevăzute în SNA, cât şi în planul de integritate ce revin în sarcina fiecărei instituţii;
- Situaţia incidentelor de integritate, precum şi o prezentare succintă a măsurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului;
- Studii/cercetări/ghiduri/
materiale informative relevante; - AVERTIZOR DE INTERES PUBLIC
Ghid privind protectia avertizorului E-mail: avertizare@ spitalcftm.ro; - Ghidul privind prevenirea şi combaterea hărţuirii pe criteriul de sex, precum şi a hărţuirii morale;
- Indrumar privind declararea cadourilor;
- Lista privind bunuri/cadouri primite cu titlu gratuit pe anul 2022;
- Declaratie SNA 2022;
- Raport SNA 2022;
- Raport SNA 2021;
- Raport SNA adresa nr. 1553-15.01.2020;
INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC
Comunicate din oficiu:
- actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
- structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
- numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
- coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
- sursele financiare, bugetul şi bilanţul contabil
- programele şi strategiile proprii
- lista cuprinzând documentele de interes public
- lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
- Agenda conducere
- Rapoarte si studii
- Lista documente de interes public
- Lista documente produse/gestionate de unitate
- Rapoarte anuale aplicare a Legii nr. 544/2001
- Buletin informativ al informatiilor de interes public
- Venituri nete salariale 2019
- Centralizator achizitii publice
- Contracte de achizitie publica de peste 5000 euro
- Programul de functionare al unitatii
Persoana responsabilă de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001:
Cons. juridic Săbiescu-Nicola Florina , tel. 0256493088, int.222, fax. 0256491151
LEGEA nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
(publicata in Monitorul Oficial nr. 663/23 octombrie 2001)
- Text actualizat în baza actelor normative modificatoare, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, până la 14 iulie 2016.
- Normele metodologice de aplicare a Legii 544/2001
SOLICITARE INFORMATII DE INTERES PUBLIC
- Cerere solicitare informatii de interes public
- Reclamatie administrativa (raspuns negativ)
- Reclamatie administrativ (intarziere raspuns)
2023
Ghidul autoritatilor publice privind accesul la informatia privind mediul
Nota de informare privind protectia datelor
Regulament privind organizarea audientelor
2018-2021
Raport anual de aplicare a Legii nr. 544/2001 in anul 2018
Raport anual de aplicare a LEgii nr. 544/2001 in anul 2019
Ghid acces public la informatii de mediu 2020
Raportul anual de aplicare a Legii nr. 544/2001 in anul 2020
Raportul anual de aplicare a Legii nr. 544/2001 in anul 2021